Friday, October 30, 2009

Aku Pasrah

semalam aku gaduh dengan sorang mamat. memang rasa nak tampar 2-3 kali. tapi aku bagi satu das je malam tadi. dia dok usha paksa aku dan sebagainya sampai aku naik bengang dan menyampah tahap kapal titanic karam. aku bukan apa... aku jenis manusia yang tidak suka dipaksa-paksa. menuntut kesabaran aku kalau ada orang asyik dok pakse je. aku dah bengang sangat-sangat, dan dengan muka selambanya, aku melayangkan tapak tangan aku yang lembut ni ke pipi dia. terus dia terpaku, terpana, terkejut, terkenyit, ter... dan sebagainya. aku pun... Alamak!!! apa aku dah buat ni. hehehehe. dalam hati aku, terer jugak aku ni sampaikan aku tengok muka mamat tu merah sampai ke telinga. dia genggam penumbuk.. uiiiii!!!!! mati la aku kalau dia lepaskan sebijik penumbuk kat muka aku. kalau hidung tak patah, gerenti mata lebam. aku dah bayangkan macam-macam. kalau tak pun, dia akan "KERJAKAN" aku.... dah lah kat situ hanya ada aku dan dia. bukan apa, kitorang dah kenal lama. member katakan.. adooOOoohh... naya juga kalau aku kena malam tadi. nak mintak maaf? jangan harap la. bukan salah aku. sapa suruh dok paksa-paksa terima cinta dia. siap ungkit2 barang pezen apa semua. what da hell. aku da mintak???xda! persetankan semuanya. malas nak layan. baik aku balik rumah dan tengok CINTA LELONG.. muakakakakaka....

No comments:

Post a Comment