Tuesday, October 27, 2009

cerita duka seorang aku

aku tengah sedih tok aie
nang xpat nak dipadah agik

adakah patut.. adakah patut.. bayangkan... boleh x??

x leh??

x hal lah

aku madah ajak

aku sedih tegal ada seorang student tok... dibuang bapaknya tegal bini barunya xmok ngibun anak nya...

eee... marek dah aku madah,mun mok ngan duda yang ada anak, mesti leh terimak ke 2-2 nya.. tok x..

nak ngempun bapak ajak

gila apa...

tedah ngan miak kecik ya lok

alu di ibun ninek nya

huhuhu....

jaek ati mak tiri nya

kempang cinabeng mena

ya upa kiut miak ya

adooOOiii

dunia..dunia....

2 comments:

  1. ooo tedah...cian anak ya.brapa umur si anak?

    eh,apa email ktk?senang send brochure ngan ktk..

    ReplyDelete
  2. email saya ka?

    saya makei email tok...

    miesouza@yahoo.com

    sent aaa

    jangan x...

    yer... mcm nak kwen memena jak munyi

    tapi leh ready awal la...

    anak ya umo 8 tahun

    kiut nya...

    ReplyDelete