Saturday, October 24, 2009

Hari Ahad yang membosankan

boring gilak2... xda apa k polah.mok on9, boring juak asa. mata ukannya tahan gilak mun lamak2 nanga laptop. start esok, saya akan berhadapan lagi dengan nombor.. setiap hari. kadang-kadang, pandai salah juga nombor yang aku masukkan dalam data. lelah doe.

now dah pukul 2.30pm.. lom makan lagi. rasa mcm nak diet walau hakikatnya aku bukan dikategorikan dalam golongan yang berisi... cukup2 makan jerk... hehehehe....

ehz.. kenapa hari ni aku tetiba jer x ingat kay mie.. adakah saya sudah berjaya melupainya. oh tidak!!! saya tipu je. mana pernah lupa. biasalah.. setiap permulaan nafas saya, saya hanya bernafas untuk mie.. wakakaakakakaka... yelah tu. saje je... kalau saya tak ingat, tak la saya bercerita tentang mie.. kan kan kan? mnata memang stim giler dah skarang ni. asyik nak tido je. maklumlah, hujung minggu mcm ni je peluang saya untuk mengularkan diri saya.

apa-apa pun, saya nak tido dan mimpi indah....mimpikan... adalah someone tu.. hehehehe.. kita lihat siapa yang kena....

2 comments:

  1. adakah aku org ptama?hahaha...
    yeyeye...

    ReplyDelete
  2. memang ktk yg pertama.. kmk banyak gilak buat blog.. kakya x ingat pswd apa indah gik. makseh... :P

    ReplyDelete