Sunday, October 25, 2009

Imbuhan Tetap Perumahan

hari ini saya rasa boring semacam.. jadi saya memasuki laman web kerajaan dan membuka perkara tersebut seperti yang di atas. imbuhan tetap perumahan.. rupa-rupanya benda ni dah berkuat kuasa awal tahun 2009 lagi. ramai yang tidak tahu dan masih ramai yang tidak menuntut memandangkan ramai yang tidak tahu. tapi tak apa... kepada AKS yang mendiami rumah gotong royong yang berada dalam kawasan sekolah tu, ataupun rumah buakn gotong royong tetapi tidak boleh diikhtiraf sebagai kuartes memandangkan banyak kekurangan kemudahan, bolehlah mencuba menuntut. untuk keterangan lanjut mengenai perkara tersebut di atas, boleh lah berhubung secara terus dengan saya.. jangan malu-malu.. apa-apa pertanyaan yang berkaitan dengan perkhidmatan, bolehlah diajukan. saya akan membantu jika saya tahu.. mukakakakakakaka...

No comments:

Post a Comment