Monday, October 26, 2009

Kiss Me!!!!!


saya ingat lagi, satu peristiwa yang tidak mungkin dapat saya lupakan. time tu umur still 15 tahun lagi. pergi mall dengan member. ada satu kedai yang menjual gula-gula dan asam boi... kat parkson sibu.. tingkat dbah ya bah... member memang sengal... entah kenapa mood gila dia hari tu tetiba datang. kitorang pergi la kedai tu, entah nama apa tak ingat dah... dia pergi ke kaunter dimana terdapat seorang remaja lelaki berbangsa cina yang anggaran umurnya 20 tahun ke atas. yang pasti, tidak lebih dari 30 ya,,, dengan muka yang menggoda.. dia memainkan hujung rambut dan berdiri di depan kaunter dengan melentok liuk... dia terus menyatakan KISS ME!!! KISS ME!! muka cina tersebut terus blur... sekali lagi dia sebut benda yang Sama, KISS ME!!! cina tersebut terus kata, Amoi.. tidak boleh itu macam ma.. saya sini jual buah sama gula-gula. kalau u mau, u boleh cari dekat kelab malam ma...

gue n member terus ketawa.... member yang sengal itu pun terus menunjukkan ke arah gula-gula kiss me yang terletak berhampiran meja kaunter itu. dan sekali lagi.. Kiss me!!! saya nak KISS ME strawberry,..... cina yang terkulat-kulat itu terus tanya, u mau berapa?? 1, 2 or 3???

ahahahaha.. sengal... member yang benama norliza itu memang sengal..... mujo muka cun... :p

kuat enjen beb... tapi nektok nya dah jadi mak budak... saya?? lom saya tok. ilek lok. perjalanan masih panjang. gerek lom ada tok, ney gaya nak kawen...

No comments:

Post a Comment