Tuesday, October 27, 2009

Malam tadi..

Malam tadi aku teringat akan sesuatu. segera saya mencari dan menyelongkar semua barangan purba milik arwah Razis, bekas teman lelaki saya.... surat menyurat, gambar, music box, cincin, rantai, gelang, ikat rambut, tuala, baju, mnyak wangi (walaupun hanya tinggal bekas), songkok (milik beliau),dan bunga (ada beberapa jenis)... semuanya saya belek dan ceom apa yang patut. ahahahahaha....

saya tetiba rindukan gurauan dia. seorang yang romantik dan sangat menjaga perasaan aku. ringan tulang dan baik hati.. (baik hati sebab salu bagi aku pezen)...

aku tatap gambar dia yang semakin kabur walaupun aku dah liminat semuanya.. knapa makin kabur? saya pun tak tau,

alangkah baiknya kalau dia hidup semula. mengapa? Helmee mengingatkan semula saya kepada dia. cara berpakaian. senyuman, renungan mata... ah!!!! 80% gaya miesouza ada padanya,,, adakah kerana itu saya mula mengintai bebayang helmee... mybe,,,

1 comment: