Tuesday, October 27, 2009

Ibarat Mencurah Air Ke daun keladi

Hari ini, kelas berjalan macam biasa. cuma ada ketikanya, aku terpaksa membahagikan masa aku sebaiknya memandangkan ada juga pelajar yang dimasukkan ke bilik rawatan kerana demam panas. aku bengang dengan beberapa org student yang tidak pernang faham maksud "JAGA KEBERSIHAN".... isk.. pengotor siot...

Tetiba jer hari ini aku terfikir nak cek barang dalam beg student, korang nak tahu apa yang aku jumpa????? seutas rantai berlian bertahtakan emas 100009 karat.. myakakakakakakaka... x dalah... guro jak bah...

itu lah yang saya cakap cdak ya ceridak tek, buah pear....(dah burOOOok....), kuih baulu lam plastik..... kulit buah rambutan, biji getah.... bercampur ngan dak baju... Astagha... nak ni ya kah... heran juak saya tek... ya juak upa bau... mengucap saya dibuatnya....

sesungguhnya, saya terluka kerana nasihat yang diberikan selama ini langsung tidak berguna kepada student2 tercinta....

lepas ini... jangan mimpi saya akan cintakan korang semua... muauakakakakka... emo... xdalah... kick jak....

xhal lah. kata orang. usaha tangga kejayaan. ada masanya kelak cdak ya akan sedar erti kebersihan diri.

1 comment: