Monday, October 26, 2009

Aku Scandal

Kan Ku berikan semua
agar kau gembira sentiasa....

Ok... kemungkinan besar la.. tapi.. jangan!!!!

aku scandal.. saya memang sedang berscandal dengan seseorang. seseorang yang tidak mendapat kebahagiaan dalam bercinta. seseorang yang tidak mendapat layanan sebagai seorang kekasih. tapi...tidak pula dia terfikir untuk melepaskan perempuan itu.. mengapa??? cinta!!! itulah jawapannya. dia menyintai orang yang tidak menghargai akan kehadirannya. mengapa? mybe sebab gadis tersebut tidak suka dikongkong. tapi yang peliknya, kalau dia dah tak sukakan mamat ni, baik lepaskan jerk, bagi anjing makan. muakakakaka. kejamnya aku. no la.. tidak semudah itu. saya hanya boleh dikatakan kejam bila saya membunuh seorang manusia suatu hari nanti. itu pun bukan kejam juga namanya seandainya saya membunuh dia untuk mempertahankan diri saya. tak gitu... berbalik kepada cerita tersebut di atas... mamat yang bernama Arit ni macho, muka sweet.. ada awek yang bernama Sheela(nama samaran).... dorang dah lama couple... start dari tahun 2004... sampaila skarang ni.. dulu dorang ni kapel sebab miak nama sheela tuk tek ngaco nya... maklumlah, orang nsem.. bait gik eh.. sapa x mok...sheela pun not bad, muka tang ayu-ayu jak upa.. tapi.... liar (sosial)... tapi xdalah teruk gilak. beysa-beysa cam saya juak... tapi saya tidaklah sampai turun nait pub.. dah turun.. nait agik.. muakakkaakaka.. nakpa ka... nya 2 tek kira laila ngan majnun juak la marek. cam belangkas. tapi sejak si sheela tuk tek kenal ngan geng kapak... eh... geng kapak indah, geng dak budak-budak sa kacak, terus nya berubah sikap. start lah nya madah nya xsuka dikongkong la... tak suka pakai baju itu la, baju ini la... and then, sentiasa carik kesalahan si arit tok tek. cm ney ya bah? mcm tok jak la... si arit pnah ngajak nya putus, apa arit x tahan agik ngan pangey nya,x juak nya mok. nak ni cam ya kah. arit ni pun terus la meluahkan kekecewaannya dengan saya. setiap hari.. everyday...everytime...anywhere... saya tok ukan jenis batu api, just bagi nasihat jer la kat dia kan,,, sabar.. dia masih blom matang, nanti-nanti, sedarlah dia tu.. tu je lah yang mampu saya ucapkan....

sampailah di suatu saat.... dia ajak saya couple... he say.. nya lebih kenal saya dari makwe dia... OMG.. tidak saya berani bah... Y?? sebab nya gerek orang. kalau ukan gerek org pun, x la saya maok.... sebab.. saya suka org len.. arit ya jak lah tauk... ahahahahahaha....

last-last, dia dok paksa saya, dia kata, hanya saya yang faham ngan perangai dia... yang faham perasaan dia... yang selalu ada untuk dia ketika dia memerlukan someone... saya pun setuju jugak akhirnya tapi dengan bersyarat...

mok tauk pa syarat nya??? bersama-sama ini, pihak kami senaraikan perkara seperti yang dibawah untuk perhatian dan tindakan pihak tuan selanjutnya...

1) kita ukan begerek.. just scandal
2) Boleh rapat.. tapi hanya duduk rapat.. pegang2.. jangan....
3) No kising2...
4) No Kongkong2
5) No cek HP
6) No Pukul2 tampar2
7) Jangan sekat hak cinta saya if saya suka ngan org lain
8) Hormati Privacy saya
9) Kawan tetap No. 1.. jadi jgn marah jika diabaikan
10) dan sebagainya.. x ingat juak saya.

nya ngan sheela agik cam beysa.. nya gik sayang... tapi sheela mcm endah x endah. di ajak pts, x mok... mun nya tauk aku tok scandal ngan gerek nya, ngamok jadi naga nya kali. ahahahaha... ada aku kesah??? sapa nyuruh berolah. gerek bait ada jak. bagus miak laki ya bah... nang x pandei menghargai. but.. saya pun kekadang salu lepak dengan arit... sheela pun tahu... tapi nya just tauk yang saya ni anak angkat mak arit... ahahahahahaha... anak angkat yang terangkat,... forget ini. saya jahat!!!!!

tapi chenta saya.. hanya untuk dia..

No comments:

Post a Comment