Friday, October 23, 2009

tak mungkin kerna sayang....


hye all

gud morning


lelah aih... sepanjang malam xpat tido. takut. urm, tapi xpa lah. today bukak buku baru. tetiba jak saya berazam nak lupakkan si mie. coz saya rasa, xda guna2 juak kmk minat ngannya. waima pun hanya minat jak. ukan apa, sebagai seorang pompuan, mybe kmk pat rasa apa gerek nya rasa mun ada ompuan lain minat nak mampus ngan gereknya. tapi, nya x perlu bingung bah, kmk hanya suka nengok mie jak. mun suka sampei nak merebut PACAR orang ya, excuse me, may i come in la... xda ok. dun worry. that y la, bila kmk pk2 balit malam tadik, bagus kmk hentikan semua angan-angan yang mybe saya rasa xkan berkesudahan. kmk sayang ngan mie, mybe kerana sayang tok juak, saya harus narit dirik dari imaginasi tok. bena x? dari malam tadi dah tangan saya kenja2 nak contact number mie, tapi keberanian ya, langsung xda. knak owh? plik li jak. kekadang, nak madah gud morning and sweet dream pun saya x brani... aduuuhhh... gimana ini? lupakan la... yang penting, kebahagiaan mie diutamakan. mun nya rasa x senang ngan rasa minat kmk ngannya, memang saya akan berhenti meminati. sekian terima kasih...

3 comments: